REKLAMACJA W SALONIE MAKIJAŻU PERMANENTNEGO
Salon makijażu permanentnego prowadzę już kilkanaście lat, sama jestem przedsiębiorczynią i doskonale wiem, jak trudno jest w dzisiejszych czasach. Bazując na własnym doświadczeniu, pragnę przedstawić Ci sprawdzone sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach, dzięki czemu unikniesz błędów. Pisząc tego ebooka, uświadomiłam sobie, w jak wielu kierunkach musimy się rozwijać oraz na jak wielu płaszczyznach musimy wykazywać się wiedzą. Zawód linergistki jest po części zawodem artystycznym, ale też i czasami musimy być trochę jak psycholog, lekarz, księgowy czy prawnik. Jednak prowadząc własną działalność gospodarczą, musisz niestety znać się na wszystkim. To Ty odpowiadasz za swoją firmę, sposób jej prowadzenia, rozliczenia, nadzór nad pracownikami oraz komunikację z klientką.
Ebooka stworzyłam z myślą o linergistkach. Jednak przedstawione rozwiązania sprawdzą się również przy pozostałych usługach w salonie kosmetycznym.
Co znajdziesz w e-booku:
– trudne sytuacje w salonie kosmetycznym
– rodzaje klientek i sposób postępowania z klientkami agresywnymi i roszczeniowymi
– nierealne oczekiwania klientek
– błąd w sztuce a powikłanie po zabiegu
– niezadowolenie klientki
– jak rozwiązać konflikt
– formularz reklamacyjny
– jak odpowiadać na reklamację
– zabezpieczenia przed reklamacją
– jak poradzić sobie na sprawie sądowej
– ubezpieczenie
Na 34 stronach książki otrzymasz konkretne rozwiązania i podpowiedzi.
Autor: Agnieszka Majewska
Dla kogo: dla pracowników i właścicieli salonów kosmetycznych
Cena: 47zł
Jeśli masz pytania lub wątpliwości – serdecznie zapraszam do kontaktu z Działem Szkoleń.
telefon +48 577 360 630
Nie czekaj, aż inni zajmą Twoje miejsce! Działaj już dziś!